luni, 29 ianuarie 2007

let da school be like azi was

:)) fain mah....stiti cat de frumos a fost azi la scoala ??? pffoooaa....adica ...m'am trezit la 7 si 5 ... si nu-mi vine sa cred ca am ajuns pana la si 30 in clasa [ nu ma intelegeti gresit ... nu stau cine stie unde fata de scoala ...aprox=500m ... da' am un stil de a merge]....so..nu am intarziat..prima ora fizica...fain...am scris acolo vreo 2 table despre nush ce impuls fotoelectric [ le'am copiat din carte vroiam sa spun] ... filosofie-s-au incheiat mediile....aveam note...istorie---ohohoh...vroia aia [adik dna ] sa corecteze caietele...nu vreau sa-mi imaginez ce se intampla dak se uita la mine in caietull de isto-filosofie [ the power of R O U T Z A ] ... biologie...la biologie am filosofat cu Ana despre cat de ciudat sunt eu si cat de idiot pe deasupra ca nush sa apreciez anumite lucruri dar asta e alta poveste....si 3 ore de laborator info ....din care n'am facut decat una si in care ne'am jucat takns...k deh...trecut-au anii cand trebuia sa fac asta si am zis sa recuperez...asa ca...azi a fost scoala pe gustul tuturor....maine...ma duc la o ora ...:))..practic...:)...

4 comentarii:

Anonim spunea...

fuck u! k stii k am dreptate...si d park ai lua in considerare c s spune =))) anyway...observ k te'ai modernizat cu blogu'...era timpul...:D

ala miku' spunea...

h3h3h3...mai invatz si eu de la unu' de la altu' ... si nu'tzi face griji bre ... ca ascult ce zici si iau in considerare....dar deh...nu'tzi face griji...n-o sa uit ce vb cu mine ...[-x nope...nope....si da...ma kinui si eu p aici cu asta ... dak ajunsesem campion la frecat menta pe www.mintrubber.com am zis k e timpu' sa avansez....pentru cei care vor sa intre in tainele inalte ale frecarii mentei....eta ..special pentru voi freaca menta aici

Anonim spunea...

hmm...now am moment d "hate" so...u should,u want,u will.just pass by...[but still love ur eyes:)]

ala miku' spunea...

rory loves my eyes....rory loves my eyes...:P...4u ... h3h3h3...cuz rory loves my eyes...& i luv 'er 2 ...

Powered By Blogger