miercuri, 31 ianuarie 2007

a venit vacanta !!!!

vezi sa nu ... s-a terminat primul semestru...placere pentru cei mai multi...o saptamana d relaxare pentru altii....pentru mine toate :)) ... sau nici una...ca deh...buey s-a terminat in cucu meu primu' semestru ... mai e putin pana la vara si eu :-S....si eu astept vara ... =)) ... chiar vreau sa vina vara ... nu neaparat din cauza ttimpului de afara care nu e chiar preferatul meu .. da' sa vina nenea BAC ... si sa scap...ohhh....h3h3h3...tzeapa ptr Tyz azi...am fost cu el la CMJ sas ne bagam nasu' care pe unde trebuie sa umble sa-shi introduca dosaru' ptr admitere...si...ca sa vezi !!! ... il shtiam p tipu' de la birou de infos...:))...de fapt i-am retzinut fata...super de treaba...cea mai tare faza insa....ne ducem noi frumos acolo...intram...eu ma duc sa intreb primu' p unu' care pretindea a fi sef de infos:))...kknar...
eu:buna ziua am venit sa ma interes cand trebuie sa ma duc sa fac fisa medicala ptr dosarul de admitere in X ... si ce mai trebuie sa fac ....

omu' q info :aaa...poi acolo trebuie sa stii matematica ...

eu:stiu....lasati asta in seama mea...o sa vad eu dak stiu sau nu...eu va intreb altceva

tipu:aahh...poi asteptati putin ca trebuie sa vina ofiterul
.... cred ca a fost un silent mode d a arata cat de idiot era ...

Niciun comentariu:

Powered By Blogger