sâmbătă, 21 aprilie 2007

LMA !!! mie

noh... La Multi Ani mah !!! pentru mine... hepi barzdei tu mi... ce sa zic... a mai trecut un an... multe s-au intamplat... intre timp... imi place sa cred ca am mai crescut cu adevarat... ca am inceput sa constientizez anumite lucruri... intre timp, mi-am luat permisu' [ azi am lovit-o again btw da' nu rau si nu se vede ] ... am ajuns cu greu, da' am ajuns si in ultimu' an de liceu... deh... asta e... am invatat multe... da' multe multe lucruri... tips for today ? nu stiu... probabil ca o sa stau in casa si o sa ma uit la filme... poate mai tarziu o sa hoinaresc un pic prin oras... "Nu am chef azi" ... e doar o zi ... nu e speciala... dar am o mica dorinta :

Luv ppl... Luv boo .. luv everything ... azi... maine nu chiar tot... si ca sa nu credeti ca deja am dat-o-n melalcoolie HAI MARSH !!!

Niciun comentariu:

Powered By Blogger