marți, 1 mai 2007

Zuzu zuzu

oh well am stat 12 ore fara net avand in vedere ca prea bunul meu ISP sux... well ce sa-i fuck ? so... ce'am facut intre timp ? hmm... antrenamente unde iarasi i suck - cel mai prost timp scos vreodata... am fo' in parc - acolo - cu boo georgi si copilu' - desigur copilu' nu avea cum sa lipseasca... am fo' la ping-pong unde se pare ca... e fain chiar... am fo' in parc... aaa... sunt sigur ca s-a intamplat ceva pe acolo da' ca sa vezi ca nu-mi mai aduc aminte...hmm... presupun ca daca o sa zic ca am fost stropit cu o INTREAGA sticla de cola de catre copilu' se incadreaza la "s-a intampllat ceva" nu? .. well da... aahh daa.. The EMO kid copilu' m-a stropit cu cola... am tricou' pe udneva pe langa pat intr-o forma cu foarte multe pete... si dah... mi-am facut si dus ca DA... aveam cola si in cap... si dah... EMO KID !!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

U`re an emo..tu cu neamu` tau...si..ce vrei?daca meritai...io ti`am spus sa nu`mi mai zici emo>:P...si..pt faza asta,cand te prind te ud din cap pana`n picioarele sa ai de ce sa te vaiti..vin cu ligheanu` cu apa dupa tine=)))))..da` cum era injuratura aia?futu`ti casa,masa,rasa,neamu`,familia...[si continuarea]?sa ma inveti sa pot sa te injur:)) ..asa e c`o sa mai joci ping`pong cu mine? ai vast ce buna mi`s la tenis de masa?=))))) NOT ...da` sa stii ca daca nu stergi tot ce`ai scris pe blog despre "io" chiar pe ud...>:P..cam atat deocamdata...daca imi mai aduc aminte ceva te anunt:))...buh bye

ala miku' spunea...

nana nana nana nana nana nana... da mah da joc ping mai mult pong cu tine ca deh esti ji tu copchil ci tre' sa te invat... da' cola tot o sa ti-o iei odata si-odata... 'vezi tu...

Powered By Blogger